среда, 19 июня 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія.

     Цей модуль допоміг мені усвідомити особливості процесу фасилітації, провести самодіагностику, як наставника (остання показала, що мені частіше слід спонукати учнів до постановки запитань не тільки вчителю, а й один одному).
       Хоча я, особисто, цим процесом надто захоплюватися не стала б, бо:
1.     дітям важливе схвалення дорослих більше, ніж відповідність власним критеріям оцінювання;
2.     втрачається цінність авторитету, образів для наслідування  (і не лише вчительського);
3.     порушується субординація;
У своїй роботі вбачаю впровадження елементів даного процесу, які дозволять реалізувати ключову компетентність – уміння вчитися та розвиток творчої особистості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий