среда, 19 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія.

           Працюючи над восьмим модулем, я зрозуміла, що у класах, які навчаються за традиційною системою, учні очікують, що вчитель сам буде оцінювати всю їх діяльність. У класах, які навчаються за системою, в якій учні знаходяться в центрі навчання, вони активно залучаються до процесу оцінювання.    Із впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них. Наприклад:

       *створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм                           оцінювання;
           *використовувати запитання для рефлексії:
Я краще працюю, коли...
Я добре працюю в ситуаціях,  коли...
Я люблю працювати разом з іншими,  коли...
Мені більш за все подобається...
Найцікавіша частина проекту...
Я хочу знати більше про...
Я сподіваюся поліпшити...
Мені потрібно працювати над...
Найважче мені...
Мені потрібна допомога в...
Коли я щось не розумію, я... ,
щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання;
*визначати труднощі у власному навчанні та стратегій для їх подолання;
*надавати та сприймати зворотній зв’язок (відгуків, коментарів та порад) від однолітків.
    Коли учні залучені до процесу оцінювання на такому рівні, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними.

Самооцінювання  може відбуватися в декількох формах:
·        Письмові повідомлення
·        Обговорення (всім класом або в малих групах)
·        Журнал рефлексії
В ході мого проекту я…



·     Перевірочний аркуш  самооцінювання
·     Інтерв'ю, яке дає учень вчителеві
·     Форми оцінювання

Комментариев нет:

Отправить комментарий