среда, 19 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

       Працюючи з дев’ятим модулем мені стало цілком зрозуміло, що учні мають різні навчальні потреби.
А це означає, що:
1.     вчитель повинен забезпечити учням можливість вибирати (працювати самостійно чи в групах);
2.     об’єднувати в групи треба найбільш доцільним, виходячи з мети завдання, способом:
*випадковим збігом;
*дозволяючи учням самостійно обирати групу, в якій вони хотіли б працювати;
*в залежності від їх потреб та здібностей;
*стратегічним шляхом з метою створення несхожих груп (можливо за умови, що ви добре знаєте своїх учнів).
3. вибір інструмента оцінювання залежить ще й від різних навчальних особливостей учнів, зокрема, вирізняють учнів з:
*різними домінуючими типами сприйняття (візуальний, аудіальний та кінестетичний)(учні можуть вчитися за допомогою читання, письма, мистецтва, взаємодії з іншими);
* домінуючою лівою/правою півкулями мозку (учні можуть обирати, які продукти та практичні заходи вони використають для демонстрації вивченого матеріалу);
* різними когнітивними стилями множинного інтелекту.
        Вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий