Працюючи
з дев’ятим модулем мені стало цілком зрозуміло, що учні мають різні навчальні
потреби.
А це
означає, що:
1.
вчитель повинен забезпечити учням
можливість вибирати (працювати самостійно чи в групах);
2.
об’єднувати в групи треба найбільш
доцільним, виходячи з мети завдання, способом:
*випадковим збігом;
*дозволяючи учням самостійно
обирати групу, в якій вони хотіли б працювати;
*в залежності від їх потреб та
здібностей;
*стратегічним шляхом з метою
створення несхожих груп (можливо за умови, що ви добре знаєте своїх учнів).
3. вибір
інструмента оцінювання залежить ще й від різних навчальних особливостей учнів, зокрема, вирізняють учнів з:
*різними
домінуючими типами сприйняття (візуальний, аудіальний та кінестетичний)(учні
можуть вчитися за допомогою читання, письма, мистецтва, взаємодії з іншими);
* домінуючою лівою/правою півкулями
мозку (учні можуть обирати, які продукти та практичні заходи вони використають
для демонстрації вивченого матеріалу);
* різними когнітивними стилями
множинного інтелекту.
Вміння
вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може
призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для
всіх учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий